Alin Zahaniciuc (1 dec. 1982 – 17 apr. 2009)

Prin bunăvoinţa colegilor lui Alin, de la Carrefour, am ajuns în posesia unor imagini foarte recente. Cu permisiunea lor le postez pe acest blog, blog care ieri a avut sute de accesări fără ca eu să trimit link-ul cuiva. Înca o dovadă că Alin era iubit şi apreciat de foarte multe persoane.

Mulţumesc mult Ionuţ Nitoi şi Dan Tita!

Alin Zahaniciuc şi Lucian

În mijloc este Lucian, băiatul care era pe motocicletă cu Alin în seara accidentului… Dumnezeu să-i dea sănătate şi să se recupereze repede.

Alin Zahaniciuc Carrefour

Alin Zahaniciuc Carrefour 1

Alin Zahaniciuc Carrefour 2

alin5

~ by sanpedros on April 23, 2009.

6 Responses to “Alin Zahaniciuc (1 dec. 1982 – 17 apr. 2009)”

  1. Imi voi aminti mereu cand ne-am cunoscut in prima zi la scoala, CUM mi-ai sarutat mana si de atunci am ramas prieteni nedespartiti….imi voi aminti mereu cum imi erai alaturi cand imi era greu, imi voi aminti mereu excursiile din Franta si cum ne mai distram,si nu in ultimul rand imi voi aminti mereu zambetul tau, sufletul tau curat, bunatatea excesiva, bunul simt….si tot ce ai insemnat tu pentru mine pe acest pamant…..te voi iubi mereu dragul meu prieten Alin…..Dumnezeu sa te odihneasca!

  2. Alinn..se vede si din pozele de mai sus, ca alin era un om plin de viata intot deauna radea si stia sa ii faca pe ceilanti fericiti!!!Mai spun odata si poate voi mai spune “Alin ne lipsesti si ne vei lipsi”…Dar Alin ne priveste si ne ajuta de acolo unde este!Alin nu va muri niciodata!El va ramane alaturi de noi pana la sfarsit!!
    DUMNEZEU SA-L IERTE!!!

  3. Sa iti traiesti viata este ceva foarte rar….Majoritatea oamenilor doar exista….
    Dumnezeu sa-l odihneasca!!

  4. Nu l-am mai vazut de aproape 5 ani si e in poze la fel cum il stiam .. zambitor.

    RIP Alin !

  5. era un om plin de viata. desi nu am fost un apropiat al lui totusi ii simpt lipsa.DUMNEZEU SA TE IERTE ALINE SI TRANSMITE-I LUI GABY CA NU L-AM UITAT!!!!!!!!!!!!!!!DUMNEZEU SA VA ODIHNEASCA!!!!!!!!!!

  6. Dzeu sa-l odihneasca! Imi pare f rau de prietenul tau, mai ales ca am avut si eu unul care a sfarsit la fel chiar la noi in cartier…in fata blocului lui acum cativa ani…si eu am vrut sa-mi iua carnet de A, dar m-am razgandit dupa ce am cumparat o Honda de 50cp (nu e nevoie de carnet ) si am circulat cateva saptamani cu ea prin Bucuresti…e mult prea periculos si inca imi mai doresc sa traiesc, asa ca am lasat-o in curtea parintilor mei si tot cu masina merg…cu ea ma mai plimb doar ocazional pe la Snagov cand ma duc la ai mei..acolo e safe🙂

Leave a Reply

 
