Locul unde venim când ne e dor de tine, Aline.

Salut,

Acest blog nu a apărut iniţial ca să devină public şi citit de cineva ci doar ca “un loc” unde să-mi scriu gândurile, frustrările, dezamăgirile… în principiu, un loc unde să-mi spun oful.

Când am scris primul post despre Alin simţeam nevoia să mă descarc cumva, încă nu îmi venea să cred ce se întâmplase, nicio secundă nu m-am gândit că cineva va citi ce am scris şi va anunţa şi alţi prieteni de existenţa acestui blog. Când văd câte vizualizări s-au făcut pe post-urile despre Alin îmi dau seama cât de iubit şi respectat a fost de toată lumea şi ce gol imens a lăsat în inimile tuturor. 9709 vizualizări… şi zilnic se mai adaugă câteva.

Nu voi mai putea scrie despre altceva în acest blog… rămâne doar al lui Alin.

~ by sanpedros on June 2, 2009.

16 Responses to “Locul unde venim când ne e dor de tine, Aline.”

  1. Vreau sa-ti multumesc pentru existenta acestui blog si sa-mi cer scuze ca nu am facut-o pana acum….

    Chiar daca de fiecare data cand intru pe acest blog plang …sa stii ca m- a ajutat si ma ajuta f mult…si nu numai pe mine ci pe toti care l-au cunoscut pe Alinutzu

    multumim inca o data

  2. Salutare si sincere condoleante familiei si iubitei lui,

    Incep prin a scrie ca regret cele intamplate…abia azi afland de teribilul accident….
    L-am cunoscut putin pe Alin dar stiu de la Roxana ca era un om de mare caracter…si stiu ca si acum este …chiar daca nu mai este fizic printre noi…el este si va fi mereu langa noi cu gandul.L-am cunsocut pentru ca si eu am lucrat in marea familie a “carrfuristilor” si o perioada a fost si vecinul meu…unde statea cu chirie impreuna cu scumpa lui iubita Roxana.
    Stiu ce inseamna un astfel de accident…pentru ca in data de 21.03.2009 am trecut si eu prin ceva asemanator…eram cu pretenul meu cel mai bun si am avut un teribil accident in care el si-a pierdut viata pe loc,eu scapand ca prin minune cu 2-3 zgarieturi.Nici acum nu imi vine sa cred ca am scapat cu viata din acel accident si bunul si dragul meu prieten a ales sa plece catre CERURI fara sa imi spuna nici macar un cuvant.
    Pot spune ca de data asta Dumnezeu l-a vrut pe el si nu pe mine sau nu avea ce sa faca deocamdata cu amandoi ,ci a ales sa ma lase pe mine sa imi cresc baietelul care atunci avea 7 luni,un bebelus scump pe nume Andrei…bebelus care practic a fost salvatorul meu.
    Inchei prin a spune ca sunt alaturi de cei care l-au cunoscut pe Alin si care sunt indurerati si mai ales de scumpa lui iubita care il iubea si sunt convins ca il iubeste enorm..Roxana.

    DUMNEZEU SA IL ODIHNEASCA!

    Sincere condoleante,

    Adrian Draghici

  3. Multumiri si din partea pritenilor lui Alin. E locul in care, in fiecare seara, inainte de culcare speram sa ne intalnim cu Alin. Ne pare rau ca a devenit public, dar e vina exclusiva a lui Alin. Ce sa facem? A insemnat foarte mult pentru noi.
    Multumiri inca o data.

  4. Este infinit de impresionant ce a sadit acest frumos inger in sufletele celor care i-au fost prin preajma.Respect deplin si multumiri acestei frumoase generatii pentru modul in care ii aduc mereu omagiu,dragului si scumpului nostru Alin.Impietriti de dor si de durere,atat de departe de casa,de toti cei dragi ai nostrii,sufletul nostru mereu mereu va tanji dupa clipele atat de frumoase petrecute in preajma dragului nostru Lulu.
    Sfintii lui si scumpi parinti;Ancuta,Andrada si Dragos;Lila,Alinucu si Crisi;binecuvantatii mei parinti,Bica,Roxana si toti cei care au numai suflet acolo mereu,din suflet va multumesc si va imbratisez.Bunul Dumnezeu sa va binecuvanteze!!!!

  5. Dragul meu Alin,
    Te-am tinut in brate la botez si eu fiind atunci mic.De-a lungul anilor am fost de cate ori s-a putut impreuna si ne-am simtit excelent.Ne-am tinut imbratisati in saptamana dinaintea Floriilor,ne-am plimbat prin Copou,am mancat prajituri la ONYX,apoi ai plecat vesel din Iasi.De ce erai asa grabit?Am mers impreuna la Campulung;stii cu cata greutate am plecat din Iasi.Ai mei nu se invoiau deloc.M-ai condus la gara,apoi ai plecat la Cluj.Asa de stranse au fost imbratisarile…N-am crezut nicicum ca vor fi ultimele.De ce oare?N-am sa pot intelege niciodata.Ma uit spre cer si mi te imaginez printre ingeri,iar aici esti in inimile noastre incarcate de lacrimi.
    Codrin

  6. Draga Alin,
    Mi-e si rusine ca pana acum nu am lasat nici un mesaj!..Dar nu am putut!Si acu mi-e greu sa o fac!E bine ca fetita nu e acasa si pot scrie fara sa ma vada cum reactionez!Aseara te-am visat din nou.Pentru a nu stiu cata oara..Nu pot intelege ce s-a intamplat si mereu visez ca te intorci la noi..
    De cate ori sunt in masina imi revine in minte ultima conversatie avuta..Incepea ca mai toate pe care le aveam:
    -”Ce faci,LUPULE?”Era inainte de Paste,chiar de ziua Roxanei.Mergeai spre Oradea,sa-i fii alaturi in acea zi frumoasa:
    -”Si ce i-ai pregatit frumos,Aline?”
    -”Pai nu sunt EU cel mai bun cadou?”
    Si asa e,Aline,tu erai cel mai bun cadou!
    Ne-am promis ca ne intalnim in seara de Paste,macar la “un suc”,cum obisnuiam a spune.Si nu ne-am tinut de promisiune..
    Nu pot descrie ceea ce am simti cand am aflat ce ti s-a intamplat..As banaliza ceea ce era in sufletl meu,indiferent de cum as incerca sa descriu.
    Imi e ciuda ca am fost atat de departe si nu ne-am putut intalni mai des,dar iti promit ca voi face,si vom face tot posibilul ca intalnirile intre noi,prietenii tai,sa fie cat de des posibile..Tu vei fi cu noi mereu,si astfel reuniunile nu vor mai astepta momente”deosebite”.Sigur iti va reusi “o ghidusie”care sa ne arate ca esti langa noi si nu ti-ai pierdut simtul umorului..

    Alinu,dragule…vei fi mereu in sufletul nostru.Te iubim!

    LENU(ELENA G.)

  7. Alinutzule,daca ai stii cat mi-e de dor de tine si cata durere ai lasat in urma…ma doare cumplit lipsa ta,e ceva ingrozitor ce nu am mai simtit niciodata pana acum…si asta sunt doar eu.dar parintii tai,Roxy si toti proetenii tai,care sunt o gramada…stii tu ce e in sufletul nostru…lacrimi,zi de zi,doar lacrimi

  8. bucuresti, carrefour la miezul noptii…ma gandesc la tine si doare.imi lipsesti tot mai mult… si mai mult

  9. Condoleante parintilor si iubitei lui Alin.L-am cunoscut foarte putin pe Alin,insa l-am respectat si admirat foarte mult pentru ceea ce era si pentru ambitia si inteligenta de care dadea dovada.
    DUMNEZEU SA IL ODIHNEASCA!

  10. Dragă Alin, tot nu putem crede că nu eşti printre noi. Rugăm pe Bunul Dumnezeu să dea binemeritata odihnă sufletului tău bun şi să-ţi lumineze mereu cu iubire şi iertare calea spre veşnicie. Respectele noastre eterne, alături de gânduri de creştină mângâiere pentru ai tăi cei dragi de lângă sufletele noastre.
    Codrin şi părinţii

  11. Pentru toti cei care l-au cunoscut pe Alin,ziua de 1 decembrie avea si o alta semnificatie…Era ziua de nastere a lui Alin…o zi cu totul speciala,care ne face sa ne reamintim cu deosebita placere cum a fost atunci cand s-a nascut,apoi cand a implinit 18 ani,cum s-a sarbatorit la 20 de ani,la 25…Totul atat de original si de special…Cum era si el..
    Iar in aceasta seara, cand savurez o felie de cozonac cu mac special trimisa de parintii tai, Alin,imi reamintesc cu placere de toate clipele petrecute impreuna cu tine,Alin…Si chiar nu regret nimic….si da-mi voie sa cred ca acolo sus cineva te are in grija si te vegheaza mereu. Codrin

  12. pana acum nu am avut puterea sa scriu sau poate nu am vrut sa cred ca ai plecat dintre noi. deja a trecut mai mult de un an si inca esti viu in amintirea noastra. ne lipsesti mult “puiucu”!
    odihneste-te in pace!

  13. DESE SUNT MOMENTELE CAND IMI APARI IN MINTE,STAU CU PRIVIREA FIXA IN GOL SI MA GANDESC DE CE…NU INTELEG ROSTUL VIETII CAND SE INTAMPLA CE NU TREBUIE,DE CE MAI AVEM O VIATA?DE CURAND AM AFLAT CA SE VA SCHIMBA CEVA IN VIATA MEA…NU STIU DC IN BINE SAU IN RAU.MAI STII CAND TU ERAI MANAGER IN CARREFOUR SI EU LUCRATOR COMERCIAL,,,NORMAL CA STII…AM PLECAT CU GREU SI CU PARERE DE RAU DAR ASA A FOST SA FIE.MI-AI ZIS CA FAC O GRESEALA SI AVEAI DREPTATE.ATUNCI NU AM STIUT DAR ACUM STIU CA AVEAI DREPTATE,AVEAI EXPERIENTA CARE TE AJUTA.CICA O SA AJNG DEPARTE DC STAU…DA AVEAI IAR DREPTATE…DAR AM PLECAT…SI VORBELE TALE SI ALE LUI DAN ANGHEL M-AU FACUT SA MA DUC LA DECATHLON PT A-MI DEMONSTRA CA PUTEAM SA AJUNG UNDE SPUNEATI VOI…SI DE LA 1 OCTOMBRIE DUPA UN AN JUMATE O SA FIE MANAGER EXACT CA TINE,DC PANA ACUM STATEAM 8-9 ORE DE CEVA TIMP STAU 11-12 PE ZI.SE MERITA ALINE?STIU CA DE ACOLO DE SUS TU NE PRIVESTI SI AI GRIJA DE NOI DAR ACUM TREBUIA SA MERGEM LA O BERE SI SA VEZI CATA DREPTATE AI AVUT.SE MERITA TIMPUL FARA CEI APROPIATI?NU PREA CRED…AM SIMTIT CA TREBUIA SA-TI SPUN LUCRURILE ACESTEA SI CHIAR DACA LE-AM SCRIS AICI SUNT SIGUR CA TU LE AUZI IN GANDUL MEU.MERSI CA M-AI ASCULTAT.ODIHNESTE-IN PACE SI MAI VORBIM ALINE…SPER CAT MAI REPEDE

  14. Dragul nostru Alin,esti mereu prezent in inimile si gandurile noastre…Rugam pe bunul Dumnezeu sa te tina langa cei drepti si sa ramai mereu in neuitarea Lui si a noastra.
    Codrin si parintii

  15. Alin Zahaniciuc : Mare om …… Msre caracter…..
    Imi este dor de tine. Nu cred ca pot explica acest sentiment, dar il aimt aproape in fiecare moment, in care sunt in open-space Baneasa.Au trecut 5 ani de cand l-am cunoscut indeaproape…..

  16. Nici acum,dupa 2 ani,nu pot sa cred ca s-a intamplat asa o tragedie….Am fost pe la tine,Alinutule si te-am simtit atat de aproape…parca nu ma mai lasai sa mai plec….In fiecare seara ma gandesc la tine si sper ca bunul Dumnezeu sa te aiba in grija!!!!!
    Codrin

Leave a Reply

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

